Reinhold Wurth – poduzetnik i njegova kompanija

Adolf Wurth i Reinhold Wurth u šetnji šumom

Adolf Wurth i Reinhold Wurth u šetnji šumom

Historija Wurth Grupe je u neraskidivnoj vezi sa preduzetnikom prof. dr. Reinholdom Wurthom pod čijim rukovodstvom je postala vodeće preduzeće na svjetskom tržištu u prodaji materijala za montažu i pričvršćivanje.

Počeci su bili skromni: u ljeto 1945. godine Adolf Wurth je osnovao veleprodaju vijčane robe u Künzelsau/Baden-Württemberg. Reinhold Wurth, njegov sin, koji je rođen 1935. godine, pratio ga je i pomagao mu od samog početka. Prvog oktobra 1949. godine on je i zvanično postao drugi radnik u preduzeću i prvi kalfa.

Utovar kolica 1950-tih godina

Utovar kolica 1950-tih godina

U januaru 1951. godine je prvi put bio sam na trgovačkom putu – u Düsseldorfu je trebao pridobiti nove kupce. Godine 1952. završio je trgovački zanat. Kada je 1954. godine Adolf Wurth preminuo u 45 godini života, devetnaestogodišnji Reinhold Wurth je preuzeo rukovođenje preduzećem. U to vrijeme je preduzeće imalo dvojicu uposlenih i godišnji obrt od 80.000 eura.

Reinhold Wurth je vizionarski vodio preduzeće i vrlo brzo su uslijedili prvi uspjesi. Godine 1962. osnovano je prvo preduzeće u inostranstvu – Wurth Nizozemska. Uslijedilo je osnivanje podružnica u Švicarskoj, Austriji, Italiji i drugim zemljama. Godine 1969. se usudio poslovati i preko Atlantika, u Sjevernoj Americi. Godinu dana kasnije Wurth je postao aktivan i u Južnoj Africi. Osnivanjem društava u Australiji (1982), Japanu i Maleziji (oba 1987) zaokruženo je prisustvo Wurth Grupe na svim kontinentima.

Bettina Wurth sa svojim ocem Reinhold Wurthom

Bettina Wurth sa svojim ocem Reinhold Wurthom

Reinhold Wurth se 1994. godine povukao iz operativnog rukovodstva Wurth Grupe i preuzeo predsjedavanje Savjetodavnim odborom Wurth Grupe. Prvog marta 2006. godine kćerka Bettina ga je naslijedila na toj dužnosti. Reinhold Wurth je i dalje na poziciji predsjednika Nadzornog odbora Fondacije Wurth Grupe.

Od samog početka, Wurth Grupa je bila i ostala porodično preduzeće uprkos njenom međunarodnom karakteru. U međuvremenu se Wurth Grupa razvila u preduzeće sa preko 66.000 uposlenih širom svijeta. Direktna prodaja je pokretač uspjeha, kako tada tako i sada. Više od 32.000 terenskih komercijalnih predstavnika širom svijeta dnevno posjeti 300.000 kupaca. Zahvaljujući ovom neposrednom kontaktu s kupcima, Wurth-u su zahtjevi kupaca poznati pa svoje proizvode i usluge može prilagoditi tako da predstavljaju olakšanje za kupčev rad. Pri tome, moto kojeg je inicirao Reinhold Wurth glasi: “Mi naše kupce ne želimo samo zadovoljiti, već oduševiti!”